Babyrytmik 0-1 år | Rebild Kulturskole Skip to main content Skip to footer

Babyrytmik 0-1 år

– sammen med mor og/eller far.

Vi på Kulturskole er rigtig glade for, at det er lykkedes at tilbyde gratis musikoplevelser for forældre og babyer i kommunen. - det er dog nødvendigt at du tilmelder dit barn her på siden.

Babyrytmik er på flere måder en naturlig forlængelse af livet i livmoderen, hvor bevægelse, moderens rytmiske hjerteslag og stemme udgjorde en stor del af fosterets verden.
Med andre ord er babyer født med rytme, lyd og bevægelse.

Babyrytmik er en fantastisk mulighed for at nyde det musiske samvær sammen med din baby – og andre mødre og/eller fædre. Her vil du opleve glimtet i din babys øjne, opmærksomheden og smilet i et trygt musisk samvær, som taler for sig selv
Vi arbejder med både nye og traditionelle børnesange. Typisk vil der blive benyttet simple sange og remser, der styrker babyens udvikling både musikalsk, sprogligt, motorisk og emotionelt - og samtidigt møde andre voksne og børn.

Mødegange: 6 gange
Lektionslængde: 45 min.