Spil klassisk - Sammenspil fra 4. kl. | Rebild Kulturskole Skip to main content Skip to footer

Spil klassisk - Sammenspil fra 4. kl.

Når du lærer at spille på et instrument, åbner du døren ind til en verden af gode stunder sammen med andre.
Det er i sammenspillet, at du bliver inspireret til at øve dig og blive rigtig god på dit instrument.
Det er i sammenspillet, at du lærer væsentlige ting som at tage ansvar for det fælles produkt og at være på selv, samtidigt med at du lytter til andre.

Kulturskolen vil gerne hjælpe dig med at få de gode erfaringer med sammenspil både gennem de regionale sammenspilstilbud - både gennem deltagelse i de faste ensembler i Kulturskolen, men også i mindre projekter i form af nisseorkesteret, som spiller til julebal i december, sammensatte orkestre til diverse lejligheder, crossoverprojekter med rytmisk musik og folkemusik samt mindre kammermusikgrupper sammensat op til en koncert.
Snak med din egen lærer om hvilke tilbud, du er klar til og har mest mod på.

Marker ved tilmelding til klassisk sammenspil under bemærkninger, om du har et specielt interessefelt vi skal tage hensyn til.