Musik på iOS | Rebild Kulturskole Skip to main content Skip to footer

Musik på iOS

Tilbuddet er fra 8.klasse og op

Ejer du et Appleprodukt, er du muligvis bekendt med det medfølgende gratis program "Garageband".
Dette, efterhånden ikke så lille program, er fantastisk til hurtigt at få "bikset" noget musik sammen vha. de medfølgende selvspillende instrumenter og musikalske skabeloner. Det er også muligt at indspille sig selv via iPhone/iPads indbyggede mikrofon.

Programmet er et stærkt og effektivt værktøj – og samtidig en bagvej til at lære om den bagvedliggende musikteori, der er grundlaget for at komponere, indspille og producere musik i de genrer, som programmet henvender sig til – som fx pop, rock og electronica.

Vælger du dette fag, kan du lære om musikkens byggesten og arkitektur. En smule kendskab til klaver/keyboard er ikke en forudsætning, men vil indgå i læringen, når vi bruger programmet.

Praktisk info

Tid: Tirsdag kl. 16:20-17:10

Sted: Støvring/Skørping afhængig af tilmeldinger

Antal gange: 11 gange