Klassisk Sammenspil | Rebild Kulturskole Skip to main content Skip to footer

Klassisk Sammenspil

Går du til et instrument på Kulturskolen og har du lyst til at spille sammen med andre på din alder i et klassisk orkester?
Så er det klassisk sammenspil, du skal melde dig til.

Når du spiller sammen med andre, kommer du ind i et musikalsk fællesskab, hvor der vil være inspiration, spilleglæde og muligheder for at danne nye venskaber.
Vi mødes 1 gang om ugen for at øve os.

Dét repertoire, vi skal spille, baseres ud fra det ensemble, vi har med at gøre.
Selvom det er klassisk sammenspil, kan vi også spille moderne værker, sange fra sangbogen m.m.

Du skal have kendskab til lidt noder eller becifring – så tilpasser vi noderne efter dit niveau.
Udover den ugentlige øvning, vil du også have mulighed for at deltage til koncerter og andre projekter både i Kulturskolen (som fx nisseorkester og Klassisk Kage Koncert) og regionalt (fx NUS).

Pris: Det er gratis for Kulturskolens instrumentalelever og solosangere.
Se priser her, hvis du IKKE er elev i Rebild Kulturskole (610 kr./år)
Varighed: 60 min.
Tid og sted: Tirsdag kl. 16:30 i Støvring (Blå skolestue eller Huset)