Spil guitar for dit barn | Rebild Kulturskole Skip to main content Skip to footer

Spil guitar for dit barn

På holdet her lærer du de basale guitargreb, så du kan spille børnesange for dit barn. Vi tager udgangspunkt i kendte børnesange.

Hvis du for eksempel går på vores Babymusik eller Musikalsk Legestue med dit barn, så er dette forløb et rigtig godt supplement. Et forløb, der giver dig mulighed for at spille de sange derhjemme, som vi synger og spiller til Babymusik eller Musikalsk Legestue.

Undervisningen foregår i en hyggelig og uhøjtidelig atmosfære hvor vi sammen får lært at spille børnesangene.

Du medbringer selv din guitar - og hvis du skal ud og købe en guitar til formålet er vi gerne behjælpelig med at anvise steder hvor du kan få en god begynderguitar for ca. 800,- (hvis ingen af delene er muligt for dig, kontakt da Kulturskolen, så kan vi måske hjælpe dig med en låne-guitar)

Holdstørrelse: 4-6 elever
Antal mødegange: 7 gange