Katrine Halbak Mejer Kastberg | Rebild Kulturskole Skip to main content Skip to footer

Katrine Halbak Mejer Kastberg

Jeg er uddannet Cand.mag i Musikpædagogik fra Aalborg Universitet med tværfløjte som hovedinstrument.

Som underviser prioriterer jeg højt, at kombinere de teoretiske elementer af musikken med det praktiske, så eleven får de bedste forudsætninger fremadrettet. Derudover værdsætter jeg højt at tilpasse undervisningen til den enkelte elevs niveau og ønsker, så de kan bibeholde en interesse og glæde ved at gå til musik.

Udover at undervise på Rebild Kulturskole spiller jeg selv i et harmoniorkester og underviser et Tamburkorps.

Musik har altså altid været en positiv del af mit liv, og jeg brænder personligt for at videregive denne glæde til mine elever.