Søren Høy Ovesen | Rebild Kulturskole Skip to main content Skip to footer

Søren Høy Ovesen

Jeg elsker at spille musik og at arbejde med musik i det hele taget. Jeg arbejder med musik på mange forskellige måder: Undervisning, indspilning, sangskrivning, improvisation, koncerter og meget mere.

Jeg spiller en række instrumenter – primært strengeinstrumenter (Kontrabas, El-bas, guitar, ukulele, banjo).

I min undervisning lægger jeg vægt på at det helst skal være sjovt at spille musik.
Vejen til meningsfuld og motiverende læring er ikke nødvendigvis ens for alle. Nogle befinder sig godt i et tydeligt/overskueligt læringsunivers hvor den ene node afløser den anden. Andre lærer bedst når elementer som: samarbejde med andre elever, komposition, koncerter, band-sammenspil m.m. indgår i undervisningen.

Jeg er uddannet på Nordjysk Musikkonservatorium med hovedfagene bas og sammenspil.