Jens Beck Dahl | Rebild Kulturskole Skip to main content Skip to footer

Jens Beck Dahl

Jeg har undervist på musikskoler siden 1991 og spillet på blæseinstrumenter siden jeg var 9 år gammel.
Uddannelsen på konservatoriet i Aalborg med klassisk klarinet som hovedfag og ensembleledelse som bifag har givet mig et godt fagligt fundament. Jeg elsker at arbejde med instrumenterne og deres brug i forskellige former for orkestre og bands.
Tidligere har jeg spillet i harmoniorkester, brassband og symfoniorkester m.m. på forskellige instrumenter (klarinet, saxofon, trækbasun, eufonium m.fl.).

Glæden ved at spille musik følger én hele livet. En god start i musikskolen er en værdiful indgang til en fantastisk verden, hvor man ved at arbejde med musik også lærer sig selv at kende.
Det er det, jeg kan tilbyde mine elever: En god start på et godt liv med fantastiske musikalske oplevelser som følgesvend.