Lise Lindbøg Behr | Rebild Kulturskole Skip to main content Skip to footer

Lise Lindbøg Behr

Jeg underviser i en bred vifte af de musikalske tilbud som Rebild Kulturskole tilbyder. Heriblandt har jeg soloelever i sang, klaver, ukulele og guitar, og underviser også hold i forbindelse med kor og baby/børnemusik.

Som underviser går jeg meget op i at vi lærer gennem en positiv, udforskende og legende tilgang, hvorved vi søger at opnå faglighed og musikglæde indenfor det pågældende undervisningsfelt. I soloundervisningen synes jeg, at det er vigtigt, at tage udgangspunkt i den enkelte elevs ønsker samt niveau, således han/hun føler sig motiveret og synes at det er sjovt at gå til musikundervisning.

Jeg er uddannet Cand. Mag. i Musikpædagogik med speciale i sang fra Aalborg Universitet, og har været på flere kurser indenfor den musikteoretiske praksis Music Mind Games og Legende Musikteori.

Ud over mit virke på Rebild Kulturskole, er jeg også involveret i at synge i kirkekor, Bigband samt i forskellige bandsammenhænge.