Om os | Rebild Kulturskole Skip to main content Skip to footer

Mennesker i og omkring Rebild Kulturskole

Velkommen i Rebild Kulturskole

Rebild Kulturskole er Rebild kommunes væsentligste udbyder af undervisning i de kreative fag. Rebild Kulturskole er organiseret som en decentral skole med ca. 550 elever og 20 ansatte. Der undervises på de fleste skoler i kommunen samt  i "Den gamle højskole", Kulturskolebygningen i Støvring og på Kulturstationen i Skørping.

Vores målgruppe er primært børn og unge i alderen 0–25 år, men vi tilbyder også undervisning til voksne.

I Rebild Kulturskole har vi et bredt samarbejde med blandt andet: ungdomsskole, biblioteker, folkeskoler, børnehaver, dagpleje grupper og foreninger om at løfte kulturelle opgaver i kommunen, og vi samarbejder med andre kulturskoler og kulturaktører i regionen om udvikling og gennemførsel af både brede kulturprojekter og talentudviklingsprojekter.

Det er vores håb, at vi i Kulturskolen kan være med til at give børn, unge og voksne i Rebild Kommune lyst og inspiration til at udnytte deres kreativitet optimalt.

Vi håber, at der blandt vores tilbud her, er noget som lige netop du kan bruge - i Kulturskolen møder du andre med de samme interesser som dig, og alle uanset alder er velkommen.

Morten Lønborg Friis
Kulturskoleleder

At skabe levende rum for børn og voksnes musiske og kreative identitetsdannelse gennem fokus på faglighed, fordybelse og fællesskab.